25 Nisan 2016 Pazartesi

Yiğit Sefa'dan Havadisler vol-1

Merhaba..

Ben geldim .Minik prenses uyumuşken canı oğlumdan söz edeyim biraz.Malum bu yıl kreşe gidiyor.Aslında bakıcı teyzesi(emine abla) iyiydi ama Yiğit Sefa kendisi kreşe gitmek istedi.Asla zorlamadım zaten kreşe ilk gün bıraktığımda da ağlamamıştı.O gün bugündür gidiyor .İyi ki kreşe göndermişim ,ozaman çok tedirgindim ama gelişimine çok katkısı oldu.

Yiğit Sefa 10 a kadar ingilizce sayabiliyor.İngilizce şarkılar söylüyor.İstiklal Marşını ezberlemiş ara ara mırıldanıyor.Duygularını çok güzel ifade ediyor.Neden mutlu neden üzgün sebeplerini açıklıyor.Arkadaşlarıyla geçimi güzel,yalnız lider olmak istiyor bazen :)Herşey yolunda çok şükür.Zaman su gibi akıyor daha dün gibi bebekliği miniğimin çok özlüyorum onun o hallerini.Artık büyüdü abi oldu.Kardeşini de çok seviyor.Benim işim varsa ağlayan kardeşi sallıyor onunla konuşuyor.Hatta ben Zeynep Ela ya sus vs dersem hemen karşıma geçip "kardeşime kızamazsın" diye ters çıktığı da oluyor:)

geçmiş zaman olurki 3 aylık yiğit..kurban olunur maşallah 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...