14 Haziran 2017 Çarşamba

Zeyneb Ela'm 1 yaşında ..Doğum gününden kareler

Biricik kuzummmm


Doğum günün geldi geçti...Zaman bulup yazamadım ama bu güzel anımızı buraya not düşmeliyim..Sende seneler sonra yüzünden o güzel tebessümünle (şuan olduğu gibi) bunları yad etmelisin..Seni çok seviyorum...Doğum günün için birazcık emek sarfettim.Pasta tercihi bana ait senin gibi minnak kuşlu bir pastaydı:Tütünü interneten diktirdik..Süslerini bizzat aldım babacığında itinayla odamızı süsledi.).Sevgili abinse heyecandan biran önce doğum gününü kutlayalım diye bekledi durdu..Neyseki herşe çok güzel geçti..Sende çok uyuymlu ve mutluydun..

Doğum günümüzde Halam ve ailesi,Yengem ve kuzenlerim,ev sahibimiz ve sevgili bakıcı teyzen vardı.Kucakta kucağa dolaştın ..tam bir prensestin ogün..Hayatın boyunca musmutlu ol,sağlıklı huzurlu nice yılların ,yaşların olsun...Hep benim meleğim olarak kal emi..:)


                                                                                                               Seni çok  seven annen 








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...