4 Eylül 2017 Pazartesi

En Zor Veda

Hayat ...
Ne kadar kısa ..
Ara ara düşünürdüm anneme babama bir şey olursa nasıl  katlanırım ,ne yaparım diye :(
Oldu ,sandıklarımı bir bir yaşadım..
Sevgili Babam ,evimizin direği aramızdan ayrıldı ,gitti,ebedi hayata döndü..Rabbim merhamet etsin ,o vakte kadar O'na emanet ettik.koyduk kara toprağa döndük :(
25 gün oldu babam sen gideli...
Hastaydı ama ağır hasta değildi .Daha doğrusu işbilmez bir doktorun kurbanı oldu..Tabi inanıyoruz takdir-i İlahi ,yoksa dayanmak daha da güçleşiyor ..Safra kesesi ameliyatı ile birlikte bağırsak yapışıklığından da operasyona alınmıştı Sinop Devlet Hastanesinde .Tabi ters giden birşeyler olmuş olmalıkı 10gün arayla birdaha operasyon.bu defa daha ağır geçen ameliyata sebep Samsun 19 Mayısa sevk.Tam 4 ay hastanede yattın cancağızım.Kaç kere operasyın geçirdi,nekdar çok canı yandı artık sayamadık,o da hissetmez olmuştu acıları :((.Ve su dahi içirmediler bu sürede ona bırakın yemeyi..Oysa iyiyim derdi,iyileşirdi ,beklentimiz bu yöndeydi.Bir kere ziyaretine gidebildim ..Ahh yileşecekti bayramda yanına yine gidecektim..Olmadı 9 Ağustos 2017 Çarşamba akşamı 9.30 da telefonumu yabancı bir numara aradı .Hastaneden arıyorlar ..Nail Erdem in yakınlarına ulaşamadık ..Detay yok..Hiç aklıma gelmedi kötü birşey olduğu..Neyse ulaşıldı kardeşime amcama...Gelin biraz ağır denmiş..Oysa Babam,mahsun babam saat 8.30da gözlerini çoktan yummuştu..En son yogun bakıma alınmıştı güya daha iyi bakılacaktı..Aslı yı da eve yollamışlardı..

Bu haberi aldığımda neler hissettiğimi tarif etmem mümkün değil..1500 km ötedesiniz ,babanızı birkere daha görememiş,helalleşememissiniz,kucaklaşamadan,elin öpemeden en acı ayrılıkla ayrı düşmüşsünüz,tarifi yok...Gitti ,kavuşmamız ahirete kaldı inşAllah..Korkarım sandığım yüzüne baktım kefenin içinde.son kez.Korkmadım,bembeyazdı,yine masum,mahsundu babam,canım..İyiydi benim babam,kimseye karışmaz,lafını etmez,işine gelir gider,evin önündeki camide namazını kılardı.Yıllarca didinip emekli olmaktı hayali,oldu da ama emekli keyfini süremedi..Gitti.Yarım kalanlarla,acılarıyla gitti :(Ben ona doyamadım,hep uzak ellerde idim..okudum,atandım,evlendim,çocuklarım derken ayrı düştüm,,şimdi ise ebediyen ayrı kaldık..tek inancım ahirette ona kavuşmak ,sarılabilmek...Allah yurdunu cennet etsin babam,,her gün duamdasın,yasinler yolluyorum hergün,Rabbim ulaştırsın..


Gittin
Sessiz sedasız kimsesiz gibi gittin
Bir elveda diyemeden ...
Hangisi daha iyiydi bilemedim.
Son kez sarıldığını bilerek ayrılmak 
mı, yoksa hiç sarılamadan hoşçakal demeden gitmek mi ;hangisi ?
Gittin...
Derin acılar çekerek gittin biliyorum
Oysa hep -iyiyim derdin uzaktan uzağa 
Zaten hic bir zaman şikayette etmedin halinden,hep şükrederdin.
Gidişinle hüzün çöktü bu kente
Bakma sen herkes gülüp eğlenmekte ,yangın yeri yüreğimin ortası..
Yıllar sürecek bir kor oturdu gönlümün ortasına, sönecek gibi değil. .
Arada sırada alev olup yakacak içimi biliyorum. ..
Uzak yollardan görmeye gelirdim seni ,yine gelirim ...
gelirde göremem biliyorum, ama sen görürsün geldiğimi degil mi?
Gittin bir hoşçakal diyemeden !
saat durdu anlamını yitirdi dünya..
5para etmez bir çöplükte kaldık samimiyetsiz ruhlar arasında. ..
Şimdi çok uzakta rahattasindir umuyorum.Dualarim sana yoldaş olsun ,gül kokuları sarsın yurdunu Babam Allah 'a emanetsin ..


1 yorum:

  1. Başiniz saolsun.Allah rahmet etsin babaniza .topragi bol olsun

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...