19 Mart 2013 Salı

Meleğimin 1.Yaş Günü Partisi

Merhabalar...
Çok uzun zaman oldu uğrayamadım ..Gerçekten okumayı ve yazmayı,blog dostlarımı çok özledim.Okulla ev arasında baya yoruluyorum.Yiğit çok hareketli peşinde koştur yedir içir uyut,yemek yap derken saat gece yarısı oluyor..

Canım oğlum dolu dolu 1 yaşında artık.Anılarımıza güzel bir gün daha eklendi.Yakın arkadaşlarımı davet ettiğim ufak çaplı bir parti (diyelim) yaptık.Buralarda anneanne,dede,teyze,dayı amca vs kimseler yok..Herkes çok uzak olunca bu güzel günü en sevdiğim arkadaşlarımla paylaşayım dedim..Tabi siz blog dostlarmıda bu sevincime ortak etmek için burdayım...

Bu arada Yiğit Sefa genel olarak iyi.Yalnız doğumgünün ardından biraz hasta oldu oksuruk ve burun akıntısı var,haliyle yine uyumuyor geceleri..o bakımdan kısacıkda olsa yazıp kaçmayı planlıyorum:)

Çekirdek ailem...
 
 
Bu arada menümde ne olduğunu yazayım sizlere.Pasta ve kurabiyelerimiz hazır tabi..
 
1-Kurutulmuş biber -patlıcan dolma
2-Mercimek köfte (Merve Teyzeden)
3-Havuçlu toplar(Merve Teyzeden)
4-Çörekotlu Tuzlu Kurabiye
5-Ispanaklı peynirli börek
6-Cupcakeler
7-Kakaolu ıslak Kurabiye
8-Patatesli Poğaçalar
9-Makarna Salatası
 
Misafirlerin hepsi bayan olunca eşimle beraber onlar gelmeden foto çekinelim derken masamız ve süslerimiz tam olarak hazır değil görüldüğü üzere..
 
 
 
yakışıklı oğlum ve ben.(bu arada ben kapandım hani buda kimm demeyin diye söyluyorum :))
 
 
 
Sevgili arkadaşım,Yiğidimin manevi teyzesi Mervecim ..Herdaim yanımızda oldu kendisi doğumdan bugune hep yardımımıza koştu..İyiki var..
 
 
  
 
Cupcakeleri merak ederseniz eğer www.enduruyanim.com sayfasına gözatmanız yeterli.Çok kolay bir tarif.
 
Kakaolu ıslak kurabiyelerde çok leziz olmuşlardı .ellerime sağlık:)

 
 1 yaş pastamız hazır.Kendim yapayım dedim ama malzemeleri çok pahalı ve vakit alıcı bir işti.Bundada hiç seçim sansım yoktu.küçük yerlerde olmanın dezavantaji..Daha cicili bir pasta olabilirdi ama burdakiler bukadar yapabildi.Neyse bunada şükür..


Misafilere dağıttığımız kurabiyelerimizi Berna teyzemiz yaptı.Çok güzellerdi gerçekten..Berny's Cookies adında face sayfası var merak edenler için..https://www.facebook.com/#!/berakdem


 
Ömer Kutay,Zümra,Yiğit Sefa ve Ceren...hiçbiri objektife bakmamış,türlü kılıklara girdik ama nafile..
 

Babişkomuz yine evimizi süsledi.
 
 
 
Bu küçük süsleri ben hazırladım.Bilgisayar kullanabilen herkes rahatlıkla yapabilir..
 
Yiğitin doğumundan bu zamana  kadarki fotolarıyla bir zaman şeridi oluşturduk..
 
 
Bunlarda hediyelerimiz..
 

 

 


Bölük pörcük yazmış olabilirim.Affedin...En kısa sürede temelli dönücem artık inşallah.Yiğit uyandı..

Sevgiyle...

 
 
 


13 yorum:

  1. Canim, nice mutlu isik dolu yillari olsun...hep ama hep hayirli bir evlat olsun...hastalanmasina uzuldum...cok da salgin var bu ara..sifa diliyorum

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Nice sağlıklı yıllara Yiğit cim yeni yaşında bütün güzellikler seninle olsun,annesi seninde ellerine sağlık herşey harika görünüyor :)

    YanıtlaSil
  3. Saglikla gecen yillari olsun sefanin,sefa icinde olsun omur boyu:) hazirliklar,hersey cok guzel gorunuyor,emeklerinize saglik ,u arada artik yaz gelsede hastaliklar bitse,sevgiler canim

    YanıtlaSil
  4. Oyy oyyy ne büyük mutluluk :))
    Koca adam olmuş , doğum günü kutlu olsun . Daha nice nice doğum günlerini beraber geçirmeniz dileğiyle :))
    1 yaş doğum günlerini görünce çok duygulanıyorum . Ne kadar çabuk büyüdükleri için Allah onlara her daim güzel günler göstersin inşallah .
    Çok geçmiş olsun .

    YanıtlaSil
  5. Nice nice mutlu yıllar Yiğit Sefa'ya. Herşey çok güzel olmuş, ellerine sağlık o ne güzel ikramlar hazırlamışsın,

    YanıtlaSil
  6. nice mutlu yıllar ... geçmiş olsun..

    YanıtlaSil
  7. nice yıllar yiğit annen baban ve tüm sevdiklerinle uzun sağlıklı mutlu huzur dolu yıllar geçirmen dileğiyle :)

    YanıtlaSil
  8. yeni yaşınız kutlu olsun. herşey harika görünüyor...

    YanıtlaSil
  9. nice yıllara kuzucuk :) Doğum günü partilerini okuyunca heyecanlanıyorum.. benim kelebeğiminkide yaklaşıyo :) Şalınızda çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  10. Ayy Yiğit Sefa çook yakışıklı olmuş,nice yıllaraa,iyi ki doğdun:))Canım herşeyin çok güzel olmuş,pastan da kurabiyelerin de çok tatlı:)Bilgisayarda harika işler çıkarmışsın,tebrik ederim,bir ara ayrıntılı anlatsan ne iyi olur:)Kapanmak yakışmış canım,hayırlısı olsun ama iyi ki yazmışsın ilk başta tanıyamadım:))Çok öpüyorum sizi,cicileri de hayırlı olsun,güle güle giysin:)Öptüm sizi:)

    YanıtlaSil
  11. Tubacım çok saol canım ..valla daha güzel olurdu ya evim hiç müsait değil...yerleşik hayata geçemedik henüz..Sedacım merakla beklıyorum doğumgününüzü saol canım...

    yorum yazan tüm arkadaşlarım çok saolun..iyiki varsınız..

    YanıtlaSil
  12. Ay canımmmmm Yiğit Sefa çok büyümüş maşallah çok uzun zamandır girip bakamıyordum çok yakışıklı olmuş oğluşunnn maşallah Allah nazardan saklasın. Nice nice um günleri görsün analı babalı inşallah.

    YanıtlaSil
  13. başörtü çok yakışmış maşallah size.oğlunuzada maşallah.bende yeni anne oldum oğlumun adıda yiğit 6 aylık.mutlu annelik ve aile tablonuzu çok beğendim.

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...