22 Ocak 2014 Çarşamba

Blog Temama ne oldu ?

Merhabalar

        Blogumun yeni yüzüyle karşınızdayım.Tilkinin dönüp dolaşıp geleceği yer kürkçü dükkanı misali blogger ın kendi arayüzlerinden birini seçmek zorunda  kaldım.Çünkü Free olarak yüklediğim templateim maalesef artık paralı olmuş ve eklentiler sayfamda görünmüyordu.Az önce farkettim ve alelacele değiştirdim.Bildiğiniz free tema veren sayfalar varsa yoruma atın arkadaşlar .Bu arada 103 olan takipçi sayım 101 e düşmüş ,biz bırakıp gidenler olmuş,üzüldüm.

       Son zamanlarda hiç uğrayamıyorum ,yorum yazamıyorum kimseye .Çünkü Yiğit büyüdükçe işler daha da zorlaşıyor.Okuldan geldiğimde direk bana yapışıyor ,yemek,ev işleri Yiğitin ihtiyaçları derken sosyal medya takibine fırsat bulamıyorum ama aklımın bir köşesi bloğumda ve blogger arkadaşlarımda,beni mazur görün .

Sevgiler...

2 yorum:

  1. Canım boşver blogun her haliyle güzel,ben de anlamıyorum bu işlerden:)Yazmasan da unutmuyor insan,arada facebookuma uğruyorsun,teşekkür ederim:)Yiğidimi ve seni öptm çok:)

    YanıtlaSil
  2. Selamlar,, siz bana ulaşmadan ben size ulaşayım dedim:) Blog tasarımınız için shemellon@gmail.com mail atabilirsiniz..

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...