22 Ocak 2018 Pazartesi

23 aylık Zeynep Ela

meleğm biriciğim,nazlı kuzum
Büyüdün ya sen.Öyle tatlı minnoş bir kız oldun ki.Sana bayılıyoruz.Çok sevimlisin.Bir güzel konuşuyorsun.Herşeyi anlıyor söylüyorsun.Ara ara yemek yemek istemiyrsun.
---eeeaaahh yememmm
-allll şunu diye atar bile yapar oldun.

Bu ara kafayı tokalarına taktın.Sana aldığım çeşit çeşit bant vardı onları bacaklarına geçirip evin için geziyorsun.
Hee abiciğinle pek anlaşamıyorsunuz orası beni biraz yoruyor.Aslında sen abiciği çokk seviyorsun ancak onun kurduğu oyunları bozduğun için abi biraz sinirleniyor.Bakıcı teyzen abine oğlum diyor senden ondan öğrenmiş olmaslısın -yiiitt olummm diye hitap ediyorsun:)

İkiniz bizim evimizin neşesisiniz.Huzurumuzsunuz.
Geçen yıl çok hasta oldun ama bu yıl iyi gidiyor.Her gece öksüyorsun ama gündüz keyfin çok iyi.He birde canım kuzum uyusan ne iyi olur.Gee yarısı kalkıp oyun oynama girişimlerin var mesela.Ya da yatakta oturup konuşuyorsun .Kendi kendine şarkılar söylüyor dans ediyorsun.

Biriciklerim bloğumuza pek yazamıyorum .Çünkü okul ev sizler derken pek zaman kalmıyor.Yılların ötesine yazdığım bu satırlar size hatıra kalsın.Minnoşum doğum günün yaklaşıyor.Abininki de yaklaşıyor.Sizi çok seviyorum .Hep güzel günler göresiniz.Babanız da sizi çok seviyor.Sizinle oyun oynuyor.Baya baya tepesindesiniz.Yormayın babişi:)

ZeyneB Ela güzel kuzum benim bu ara seninle meme konusunda veda hazırlığımız var ama pek niyetin yok.Sen büyüdün diyorum meme yok diyorum ama sen ---ııııııı diyip bida sarılıyorsun.Doya doya em bakalım ama hazırlıklı ol 2 yaşın geldi minnakım.enim için de bu veda zor olacak ama mecbur..Yoksa kucağıma yatıp emmen saçımla tenimle oynaman öyle güzel ki.İçimi eritiyor.

Az önce sizi uyuttum fırsat bulmuşken b satırları yazdım.Abinle ikiniz aynı yatakta uyuyorsunuz.Tabi sabah ben baban ve siz dördümüz bir araya gelmişiz:)Uyanan yanımıza koşuyor.Sabah bizden önce uyanıp evin altını üstüne getirdiğinizi de hatırlatayım:)




İyiki varsınız.Canımsınız.

Anneniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...