20 Ekim 2020 Salı

Hadi biraz ani biriktirelim..Ekim 2020

 Kuzular uyuduysa onlara biraz mektup yazabilirim💜💜

.

Canim evlatlarım sizi uyuttum ve işte burdayım. Büyüdügunuz zaman bu guzel günleri hatırlamanız icin fırsat buldukça bu sayfaya notlar alıyorum. Her aksam saat 21.00  civarında  uyuyorsunuz. Bazen direndiğiniz oluyor tabi;)

.

Sizi çok seviyorum 

.

Bu ara Zeyneb Ela kuzum hastasın, ciddi bi sorun yok ama tık tık öksürük sürekli. Sen öksürdukce ben üzülüyorum. Onun dışında kreşe gidiyorsun. Her aksam, yarin ne giysek  diyerek çanta hazırlamaya koyuluyoruz. Pek süslüsün;)Kreşi seviyorsun, bazi cocuklar anneden ayrılmaz aglar vs. Ama sen de abin de bu konuda hiç sıkıntı etmediniz, uyum konusunda harika çocuklarsiniz💕💕

.





Biricik oğlum Yigidim  haftanın 2 günü okuldasın. Malum dünyayı saran korona hastalığı nedeniyle hayatlarımız kısıtlanmış durumda .Uzun zamandır okul da yoktu ,ancak biraz biraz bazi sınıflar okula gidebiliyor..Suan 3.siniftasin..kuzum bu blogu açtığım zaman daha yeni doğmuştun. Ne ara büyüdün..seni seviyorum Birtane,ogluşum ..Bu arada kumbaranda biriktirdiğin parayla çok istediğin hoverboard i aldın,  keyifle kullanıyorsun, ben binemiyorum  zor denge kurmak 😐

Parkta veya sokakta diğer çocuklar ilgiyle seni izliyor, onlara da kullandırıyorsun, bu cok guzel. Tabi arada hoverboard a zarar verecekler diye panik olduğun doğru 💕💕

...

Unutmadan minik melegim Elam, sende  kumbaranda biriktirdiğin parayla Barbienin Portatif Evi ni aldın, yaninda Elsa li şemsiye,  lol bebekli  lisanslı suluk da ekledin 💕..hmmm evet Barbie evi cok pahalı idi o arada ben "almaman"icin sana fikir verdim ama yok hiç oralı olmadin. Yani en azından icinde bir Barbie olaydi 💜Gerci ev büyük ve guzel,zevklisin kuzum 💕💕

.

Sizi çok seviyorum,  ikinizde Harika çocuklarsiniz ve iyiki  Allah sizi bize verdi💕Unutmadan Subhaneke Duasını ezberlediniz, her gece uyumadan önce beraber tekrar ediyorsunuz. Allah im sizi hep guzel insanlar ile karşılaştırsin, canımsınız. 

.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...