5 Haziran 2021 Cumartesi

Ela'nin eve arkadaş getirme hikayesi

 Minigim..Evimize ilk arkadaş davetini gerçekleştirmiş bulunuyorsun. Kreşten arkadaşın Şebnem ile ikinizi bugün okuldan ben aldim. Günlerdir Şebnem gelecek diye hop oturup hop kalktın, sarma yap ,pasta yap, Şebnem bunu sever onu yer diye diye heyecan dorukta gezdin. Şebnem de en az senin kadar heyecanlıydı. Dediklerini yaptim sarma sardim 🤗Pasta yapmaya zamanım olmadı ama kakaolu kek yaptım size afiyetle yediniz❣Kreş çıkışı 4 gibi aldim sizi akşam 8 e kadar kah evde kah bahçede oynadınız. Oyuncaklari ortaya döktünüz, arada kıyafet giy çıkar derken sanıyorum guzel bir gün geçirdiniz. Bu hikaye de yanan ben oldum,çünkü yoruldum. Masallah enerjiniz cok🤗.

..


Şebnem son anda minik oyuncak kuşu kayboldu diye epey ağladı ama tam annesi onu almış giderken biz o arada abin ile canhıraş oyuncak aradık ve bulduk. Neyse ki kriz çözüldü...

..

Guzel kızım seni seviyorum.Arkadaslarini ve seçimlerini de seviyorum 🥰Iyiki varsın canımsın. Bu arada abiyi de yordunuz, cok ilgili bir abin var ,özellikle dışarı da seni gayet güzel kolluyor 💜Hep birlikte olun canlarım. 

.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...