5 Şubat 2013 Salı

Hayaller Mimi

Sema'cım  çok teşekkür ederim mim için.Bu arada Sema Huzurlu Ev adlı bloğun sahibesidir:)bir tatlı huzur almaya gidesiniz diye belirteyim dedim :)
Valla ne iyi etmişsin azcık keyifleneyim onca zor günün ardından iyi geldi.Bakalım neler var aşağıda...



Şu an olsa çok sevinirim?

Yanı başımda çok sevdiğim bir dost olsa, birer kahve yapsak kendimize ,oturup uzun uzun konuşsak,dertleşsek sabaha kadar çok sevinirim .

Şimdi orada olmak vardı?
Şimdi sahil kenarında olmak vardı,bir banka oturmuş ,denize yansıyan ayın eşliğinde kıyıya vuran dalgaları dinlemek,dalıp gitmek...

Nerde o eski günler?

Çocukken akşam ezanına kadar sokakta koşturup saklambaç oynadığım günler,annemin sürekli hava karardı eve gelin diye sitem ettiği,sıcacık sobanın üzerinde tüten çay,eşliğinde kestane kebabı yediğimiz akşamlar..benim en güzel özel günlerimmiş meğer,özledim..

Neleri özlüyorum?
Benden uzaktaki herkesi,annemi,babamı,kardeşlerimi birde çocukluğumu özlüyorum,gençliğimi sonra..ne çok şey özlüyorum ben hatta Yiğit'in ilk doğduğu günleri de çok özlüyorum:)

Çok severim?
İlginç burda durdum bir,durakladım..hakketen neyi ,neleri çok severim ..eşimi ve bebeğimi çok severim.
Alışverişi çok severim,vitrin vitrin bakınmayı çok severim..
Mutfakta yeni tarifler denemeyi çok severim.
Amaaa bu ara en çok sevdiğim şey uykuu,sanırım uyuyamadğımdan:))

Nefret ederim?
Herşeyi çok bildiğini zanneden çok konuşan,güya sözde bilgisiyle diğer insanları aşağılayan insanlardan nefret ederim..

Bugünlerde çok fazla dinledim?
Bugünlerde hep hastanede olduğum için .Yiğit'in ağlaması eşliğinde ventolin verilirken nebülizatörün sesini çokça dinledim:)

Şimdiki ruh halim?
Yiğit'i uyutmuş  olmanın verdiği özgürlük ile çayımı kapıp geldim.Gayet sakin ve huzurluyum.Tasasızım şükür:)

Ayy bu mimi çok sevdim ben .Baya gittim geldim :)Bende sevgili blogger arkadaşlarımdan birkaçına bu güzel mimi hediye etmek isterim,keyiflensinler..Umarım kabul ederler..


Uzun Yollar               Hayatımdan Bir Öykü Geçiyor(asime)            Kız Annesi

                                       Minik Asya                 Güzellikler Dünyası

5 yorum:

  1. Ayy canım bu zor günlerinde seni keyiflendirebildiğime çok sevindim:))
    Yiğit iyleşme aşamasında, inşallah çabuk geçer bu günler, yemesi içmesi oynaması düzene girer, o büyüdükçe sende uyumaya vakit bulursun:),
    bende senin gibiyim çocuklar büyüdükçe ben onların körpe günlerini özlüyorum:), gençliğimi demişsin ama sen daha çok gençsin
    ortak zevklerimiz çokmuş:)sevgiler:))
    tabi ilkokul,orta lise yılları başka güzel,


    YanıtlaSil
  2. Canım benim tabi ki kabul ettim. Hemen yanıtlıyorum...

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel yazmışsın canım,huzurun yansıdı:)Çay'ın kokusu geldi,kalkıp yapayım bir tane,öpüyorum:)

    YanıtlaSil
  4. Bu mimleri cevaplarken insan rahatlıyor:)))

    YanıtlaSil
  5. canımmm çok teşekkürederim en müsait zamanda cevaplayacağım öpüyorum

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...