16 Şubat 2013 Cumartesi

Yiğit Yine Hasta (mı) !

Biri bitmeden öteki başlıyor.Hastalıklar Yiğit'in peşini bitürlü bırakmadı.Allah büyük dert vermesin inşAllah.Bu sefer ne olduğunu da bilmiyoruz.Bekleyip göreceğiz.

Dün akşam 8 gibi her zamanki meyve kokteylini yaptım,yalnız içine ilk defa 2 dilim kivi ekledim.Neyse yiğit meyvesini yedi.Yatacağı zaman farkettim ki ayaklarının üstünde altında ve gövdesinin az bir kısmında kırmızı noktalar belirmiş.Kivinin alerji yaptığını düşündük sabaha geçer dedik meleği uyuttuk.

Sabah uyandı ki noktalar iyice artmış.Bildiğim kadarıyla alerji kısa sürede kaybolur.Ama bizimki dahada artmıştı.Öğlene doğru ayaklarındaki bacağındaki noktalar hafif azaldı bu sefer kasık bölgesi karnı sırtında daha yoğun oldular.Kalktık doktora gittik.Malum küçük ilçe devlet hastanesi ve haftasonu olunca acildeki pratisyen doktordan başka çara yok.Baktı bişey demedi.Ne olduğundan haberi yok.Kızamık vs deil dedi.Alerji olabilir alerji iğnesi yapalım dedi.Bu arada 37-38 arası ateşi vardı o esnada calpol verdi,hoş hiç bi etkisi olmadı calpolun.İğne yapmasına izin vermedik çünkü emin değildi.Neymiş efendim alerjiyse kızarıklar sönermiş değilse ..eee ..değilse bi etkisi yokmuş iğnenin..Babası da bende müsaade etmedik..

Eve geldik iyice arttı kırmızı noktalar.Toplu iğne batırmışsın gibi.Parmaklarının üzeri özellikle karnı sırtı çok yoğun.Taa kulak arkalarına kadar noktacık doldu..

Yiğit in genel hali iyi .Yemesi içmesi,oynaması vs..Etrafımda kimse de yok ki sorsam .Netten bakıyım dedim google görsellerde çıkan görüntülere bakamadım bile çok vahim resimler vardı..

Kızamık salgını var bu aralar acaba kızamık mı .Aşısı da yapılmadı henüz .İnşallah eğildir.Umarım alerjidir ve sabaha söner..

Yiğit bu blogu okudu zaman diyecek anne ben de ne çok hasta olmuşum.Fırsat bulamıyorum eğlenceli güzel anılar yazmaya :(( Neyse isyan yok Allah hayırlısını versin..


 
 
bu nokalar aynı zamanda kabarıklar..pütür pütür ele geliyor..
 

14 yorum:

  1. Allah Allah ne ki bu şimdi
    İnallah allerjidir de çabukcak geçer
    Geçmişler olsun

    YanıtlaSil
  2. ah kuzum benim çok geçmiş olsun. allah beterinden korusun. inşaallah hemencik geçer.
    yiğit bu bloğu okuduğunda bilsin ki her çocuk hasta ola ola büyüyor :) ama onların küçücük tırnaklarına bile bişey olsa bize uyku haram oluyor

    YanıtlaSil
  3. Canım bu herhaldfe 6.hastalık yani döküntü,sanırım kısa bir sürede geçiyor ama sen yine de google 'a bir bak,çok geçmiş olsun:(

    YanıtlaSil
  4. CANIM BENIM ÇOK GEÇMİŞ OLSUN.ÇOCUKLARIN HASTALIĞI BIR BAŞKA OLUYOR VE ANNELER ÇOK ÇARESİZ KALIYOR.RESM VE ANLATTIKLARIN KIZAMIK GİBİ GÖRÜNÜYOR AMA KORKMANA GEREK YOK.İNŞALLAH BİR KAÇ GÜNE İÇİNDE BU KIZARIKLIKLAR SÖNÜYOR.TEKRAR GEÇMİŞ OLSUN.

    YanıtlaSil
  5. İnşallah kısa sürede geçer ve unutursunuz bu günleri

    YanıtlaSil
  6. Çok geçmiş olsun canım Allah şifa versin inşallah e kısa zaman da iyileşir Yiğit'cik.

    YanıtlaSil
  7. nermincim biz aynısını olduk geçen yazdı.Delirecektim o kırmızılıklardan aynı zamanda arkadaslarımın cocuklarıda oldu.Günlerce geçmedi.Bol bol yıkadık,ara sıra bazılarının üstü su çiçeği gibi oldu söndü.Bizim doktorumuzda o zaman tam teşhis koyamadı malesef.Bizim en çok yogun şekilde omuz bölgesinde vardı.Bilemedik ne oldugunu anlamadık.Bende netten bakmıstım ama bır bılgıye ulasamadım.Geçmiş olsun canım , hayırlı haberını beklıyorum Yiğit'in

    YanıtlaSil
  8. cokgecmis olsun. su cicegi filan olabilir mi? gittiniz mi doktora? ne yazik ki canim bizim kis aylarimiz da hep hastalikla gecti ve tum cocuklar ayni sanirim.. canini uzme, insallah yazin bol gezmeli, eglenceli, hastaliksiz zamanlarimiz olur...

    YanıtlaSil
  9. arkadaşlarım çok çok saolun iyi dilekleriniz için..Yok denecek akdar azaldı artık.Sanırım alerjiydi.

    Feza cım inşAlah valla yaz geslin.eve hapsolduk bide sureklı hasta olunca hiç iyi olmuyor.

    YanıtlaSil
  10. çok geçmiş olsun .

    YanıtlaSil
  11. Canım cok gecmış olsun...alerjik bır reaksiyon sanırım. Bizi haberdar et emı, sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Çok geçmiş olsun, bunuda atlatır Yiğitçik, iyi haberlerle çabuk dönersiniz inşallah.

    YanıtlaSil
  13. merhaba benim bebeğimde de bu döküntülerden var 1 haftaDIR hatta daha fazla gibi sırt,bacak,ve dudağın altında çok var,teşhis konulmuşmuydu size veya bişey sürdünüzmü merak ettim nasıl geçti!

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...