7 Ocak 2013 Pazartesi

Sabaha Karşı 4:40

         Eveettt Yiğitcik tam saat 2.30 da uyandı.Dedim acıkmıştır emzireyim.Emzirdim ,yatağına koydum.Bende uykuma devam etmek için yatağıma uzandım.Tam gözlerim gitmişti ki bir hareket.Yiğit kımıl kımıl 10 dk sonra uyandı.Yatağında ayağa kalktı.Devamında 1 saat kadar onu kucağımda gezdirdim pışpışladım ,kaç kere uyudu diye yatğına bırakıp geri aladım bilmiyorum
Baktım benim sinirler hopluyor babaya çağırdım.Sonuc şuan hala babasının kucağında ve aradan tam tamına 2 saat geçti ama Yiğit uyumadı.Kendini ordan oraya atıp durdu .Haliyle acıktı.Dedim emzireyim uyur belki .Nerdeeeeee..Emdi ama yine uyumadı...Babası sallıyor bakalım.
Benmi uykum kaçtııı gittiii,inşAllah yarın okul kar tatili olurda işe gitmem bu halde.Gözlerim yanıyor şuan....
 
  Yiğit bey büyüyünce bunları gözüne sokacam haberin olsun....:)

6 yorum:

  1. :))))Çok tatlısın ya:)Off canım fena olmuş yine,baba haklı galiba Nermincim müsait bir zamanında doktora bir götür bakalım,gazı mı var,neyi var çocuğun.Ona da yazık,babaya da sana da.Aile komple uykusuz:(

    YanıtlaSil
  2. saat 5 te ve bizimki de uyandı. 1,5 saat saladım uyumadı ben de pes ettim 8 e kadar oturduk beraber:)) sonra eşime devredip 1 saatçik uyudum. sersem gibiyim:)
    okula gitmediğiem şükrediyorum:)) gitmiyoru ama bütün gün uyuyacak fırsatım da olmuyor ki:)

    YanıtlaSil
  3. Oynamak istemiş annesi böyle şeyler herkez de oluyor arada:)

    YanıtlaSil
  4. Ah Yiğit ahhh, neler yapıyorsun annenle babana böyle, seni şakacı şirin seni:) Nermincim kar tatili oldu mu?

    YanıtlaSil
  5. Ayy kıyamam neresi ağrıyor acaba dişleri mi, nasıl yoruldunuz şimdi ana oğul, geçmiş olsun.

    YanıtlaSil
  6. Kar tatili oldu Tubacım hala kar yağıyor...

    Doktora gittik ama başka bir sebebten ayrıca Sab verdi Tubanne onun dışında alttan 4 tane dişin kökleri göründü film çekti de .onlardan huzursuzdur dedi oakdar.

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...