7 Mart 2016 Pazartesi

Prenses 1 Aylık...

          Güzel kızım  sen şuan yanı başımda uyurken ki zorla uyuyorsun sürekli ıhhh ıhhh diye inleyerek uyuyorsun ..:) bir yandan seni pışpışlıyorum bir yandan yazmaya çalışıyorum.

         Güzel gözlüm büyüdün bir ay içinde .Maşallah topik oldun birazcık.Doymuyorsun habire emiyor habire kusuyorsun.Gaz sancıları seni epeyi yoruyor..Tabi bizide:) Akşam 8 gibi ıkınıp ağlamaya başlıyorsun gece 11e kadar.Geceleride hep sıkıntılı uykuların.Elimde beşikte sürekli sallaıyorum seni yoksa sancılar seni uyandırıyor.Neyse inşAllah çok sürmez ikimizde rahat rahat uyuruz :))
 Seni kucaklamak kokunu solumak ,yumuşacık teninin verdiği his dünyanın en güzel en özel duygusu.Birgün sende anne olacaksın ve bu hisleri yaşayacaksın..Evlat kokusu cennet kokusu..Cennet meleğim benim ,biriciğim.

      Biliyor musun dün ilk defa abinle birlikte seni yıkadık..O senin karnına su döktü ki üşütme diye.Bana sabun şampuan verdi kuzum..Seni çok seviyor..Sen ağladıkça..."kıızzz çingene"" diyor..Gelip gidip seni öpüyor..Seni sallıyor şşşş yapıyor uyandığın zaman ..

      Bugün 7 Mart abin tam 4 yıl önce bugün doğdu..Onuda bu kadar çok sevdim..İkinizide çok çok seviyorum..Hatta videoları izlediğim zaman oradan onu çıkarıp tekrar tekrar doya doya yeniden yeniden sevmek kucaklamak  istiyorum..Onun bebekliğini çok özlüyorum...Sen 1 aylıksın ve geçirdiğimiz her günü özlüyorum..Siz büyüdükçe özlemlerim artıyo...Bir yandan büyüyün istyorum biryandan hep benimle kalın ,masum ellerinizle elimden tutup öylece göğsümde yatın istiyorum.Siz benim meleklerimsiniz.Allah'ın bana verdiği en güzel şeysiniz,dünya üzerinde bundan daha güzel birşey olamaz.Rabbim bahtlarınızı güzel kılsın,sizleri sevdiği kulları arasına alsın,iyilerle  karşılaştırsın,sağlıklı,ahlaklı,huzurlu bir ömür versin...
Prenses ben sana bakmaya kıyamıyorum ..o yüzden çok minnaksın diye yüzünü gizledim.Güç bela 1 ayın anısına bi foto çektim ağlıyordun zaten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...