7 Haziran 2012 Perşembe

Yiğidim büyüyor...

    Güzel oğlum hergün büyüyorsun ,hergün yeni yeni şeyler keşfediyorum seninle beraber.İlk başta afallamış olsam da alıştım artık sana.Öncelri seni tutmayı bile beceremiyordum.Ağladığında derdini anlamıyordum.Seninle beraber büyüyorum.Sen yatağında uyurken seni özlüyorum .Meleğim öyle güzel kokuyorsun ki.Hep derler bebekler cennet kokar diye.Cennet kokuyorsun sende..doyamıyorum..
     
      Bana anneliği yaşatan Rabbime şükürler olsun..Senin gibi tatlı bir meleğin annesi olmak öyle güzel öyle yaşanılası bir duygu,tarifi yok..


    O kadar küçüksün ki,minnacık ellerin ayakların.Sana her bakışımda hala inanamıyorum benim bebeğim olduğuna,sana kavuştuğuma inanamıyorum.sanırım sen koskoca bir delikanlı olduğunda ben hala buna inanamıyor olacağım:)Rabbimin ne güzel bir emanetisin sen.
   

Meleğim uyuyor..
   Uyurken izliyorum seni,bazen gülüyorsun uykunda ,öyle tatlı oluyorsunki..Çoğu zaman iyice eğilip nefesini dinliyorum.Korkuyorum ya nefes almayı unutursan diye.Doğduğununun  5.günüydü emmeyi becerememiştin .Seni emzirmeye çalışırken nefessiz kaldın,ellerin ayakların morardı ,1 kaç saniye sürdü, öyle korktum ki.Allahtan babaannen yanımızdaydı da seni salladı felan derken nefes alabildin.Çok şükür bir sorun olmadı.Ozaman daha da küçüktün hep uyuyordun,halsiz ve yorgundun üstelik.Oyy kıyamam sana miniğim alıp içime sokasım var seni,halbuki 9 ay beraber yaşadık seninle..
   
  Birtanem seni çok seviyorum.İlk gözağrımsın..Anneliği bana tattırdığın için teşekkür ederim o minicik gözlerinden öperim..Hayatımda bundan daha güzel bir his yaşamadım ben,varlığın öyle güzel öyle huzur verici ki.Cansın can ötesi yok..Allah'ım herkesin evladını anasına babasına senide bize bağışlasın..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...