10 Temmuz 2012 Salı

Bebekle Yolculuk...

Bebekle yolculuk..Sanırım ilk bakışta korkunç bir fikir gibi geliyor.En azından benim için öyleydi.Taki minik kelebeğim uslu uslu durana kadar.Tahmin ettiğim gibi olmadı çok şükür.
    Gümüşhane-Kelkit'ten sabah saat 8:00 de Sinop-Ayancık'a gitmek üzere yola çıktık.Akşam  8:00 de ulaştık.Zor  bir yolculuk olmadı.Zaman zaman oğlum sıcaktan bunaldı bu sebeple kısa kısa molalar verdik.Oğlum normal uyku düzeninde uyuyarak yolculuk yaptı.Yani tüm gün öyle anakucağında uyumadı.Arada sırada ,tehlikelide olsa,onu kucağıma almak zorunda kaldım.Camdan etrafı seyretti.Umarım dönüş yolculuğuda sorunsuz ve güzel geçer.
      Bu arada yolculuk için yanıma bebişe küçük bir çanta hazırladım.Birdaha ki  sefere bol bol zıbın koymalıyım onu öğrendim ,bir de sırt için minik havlu çok terlıyor.He unutmadan tabiki meleğimin sevdiği oyuncaklarınıda almayı unutmadım.
Meleğim  arabada uyurken
     

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...