17 Temmuz 2012 Salı

İlk Dişler Çıktı Bile...

       Sıcağı sıcağına yazıyorum..

     Meleğim sabahtan beri pek bir huzursuzdu.Günlerdirde ellerinide yumruk yapıp ağzına götürüyordu,tabi salyalarıda o biçim...Ne ara çıktı o minnak dişleri anlamadım ama çok tatlılar.Biraz önce onunla ilgilenirken ağzındaki o minik dişler gözüme çarptı.Ayy öyle heyecanladım::) Hemen babamızı uyandırdık dişleri görünce oda çok şaşırdı,sonra anneanneye gittik ,minik dişleri göstermek için.Meleğim 4 ay 10 günlük,dişlerin bu kadar erken çıkacağını tahmin etmemiştim.Her hali ayrı güzel yavrumun.

Minnak dişlerime bakın...
     Oğlumun diş çıkarma belirtileri.

-1 haftadır süren huzursuzluk

-Tükürük salgısının artması

-37-37.5 arasında seyreden hafif ateş

-Eller yumruk yapılmış ağızda

-Ne bulursa ağzına götürüp emme

    Ben bunları gözlemledim,çok farkında değildim .Meğer dişleri kaşınıyormuş.Bende dün ona diş kaşıyıcı almıştım,geç bile kalmışım.Dişler çıkmış bile.Oy yerim o minik ağzınıda dişlerinide.
   Dişlerini kaşırken hafif dilinin ucunu da ısırmış,kıyamam ağla ağla şimdi uyudu meleğim.Diş çıkarma faslı başladı ,umarım kolaycacık atlatırız.

1 yorum:

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...