16 Temmuz 2012 Pazartesi

Uyku arkadaşım Aslan

Uyku arkadaşıyla ilk uyku.
Bebek ve çocukların uykuya dalmasını kolaylaştıran bir nesne,oyuncak veya bir battaniyedir uyku arkadaşı.Nette gezinirken uyku konusunda okuduğum pek çok yazıda  uyku arkadaşından söz ediliyordu.BBebeklerin  uyurken sabit bir oyuncağı olması ve ona sarılması uyurken veya yeni bir yerde uykuya daldıklarında kendilerini güvende hissetmelerini sağlıyormuş.Bende hiç vakit kaybetmeden Yiğit için uyku arkadaşı almaya karar verdim.Ayrıca bebekleri uyku arkadaşı ile tanıştırmak için 4.ay ideal zamanmış.

  Güzel oğlumunda seveceğini düşünerek Bondigo Kıkırdayan Uyku Arkadaşım aslanı almaya karar verdim.İyi kide almışım.Yiğit Sefa yı ayağımda sallayarak uyutuyorum ve bu bazen çok zaman alıyor .En az 15 dk ağlıyor mızmızlanıyor.Aslan geldiğinden beri uyuyacağı zaman onu kollarının arasına koyuyorum.Sanki onunla konuşur gibi sesler çıkarıyor ve 5-10 dk da uykuya dalıyor.Hatta bu aralar  daha kısa sürede uykuya dalıyor.Sanırım uyku arkadaşı işe yaradı.En kısa zamanda kendi başına uyumayı da öğretebilirsem her şey daha kolay olacak.

  Elbette uyku arkadaşı bazen sıkıntı yaratabilir.Mesela biryere gittiniz ve arkadaş evde kaldı.O zaman bebeği uyutmak zor olacak ama ben bu ve benzeri sıkıntıları göze alarak bir uyku arkadaşı seçtim.Ve şu aralar baya etkili oluyor.
 
    Bu arada Aslanı sadece uyuyacağı zamanlarda görüyor.Onun dışında aslanla oynamasına izin vermiyorum.Zamanla ona bağlanacak ve onu gördükçe uyku saatinin geldiğini anlayacak minişim.

2 yorum:

  1. Maşallah çok tatlı uyuyor, sanırım şu uyku arkadaşından bir tane de ben alacağım. Ses çıkarıyor olması sıkıntı yaratmıyor değil mi, yani uykuya dalmak üzereyken aniden kıkırdamıyor? :)

    YanıtlaSil
  2. İçindeki ses çıakran cihazı çıkardım :))dikkatini dağıtıyor

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...