4 Ağustos 2012 Cumartesi

Yiğit'im 5 Aylık Oldu...(5 Aylık Bebek Gelişimi)

      Bugün tam 150 günlük olduk.Zaman çok çabuk geçiyor.5 günlük iken sarılık olduğu için 10 saat boyunca uyanmayan küçüğüm bugün maşaAllah ele avuca sığmıyor.Allah'ın izniyle 6.ayımıza girdik.Zaman aktıkça hem seviniyorum hem içim buruluyor bazen.Büyüdüğü için sevinirken biryandan da bu güzel bebeklik hallerini çok özleyeceğimi düşünüp hep bebek kalsın istiyorum.Ama büyüsün benim meleğim sağlıkla,sevgiyle ,huzurla büyüsün canım oğlum.....

     5.ayla beraber yaşadığımız gelişmeleri paylaşmak hevesindeyim..

-Rahatlıkla sağa sola,yüzüstü,sırtüstü dönebiliyor küçüğüm.

-İsmi ile hitap edildiğinde dönüp sesin geldiği tarafa bakıyor..

-Ayaklarının üstünde kısa süreli durabiliyor,sırtını dik tutabiliyor.

-Karnının üstünde iken emeklemeye çalışır gibi kendini ileri doğru atıyor.

-Kendine özel ritmik sesler çıkarıyor,kedi mırıltısı gibi bişey..

-Destekli oturabiliyor ama tabi çok kısa süreli izin veriyorum,zaten öne yıkılıveriiyor.

-Ona uzatılan nesneyi rahatlıkla tutabiliyor.

-Biz yemek yerken yediklerimize bakıyor sanki o da istermiş gibi....henüz çok erken:)))

-2 tane minnak dişimiz vardı ya uzadılar biraz,eğer eline geçen şey yenen cinsten birşey ise onu tutup ısırıyor.Geçen gn eriği ısırdı ve birkaç parça yuttu...
Şekil A...
gezinirken sıkışıp kalmış...oyyy yerim seni


-Ayaklarını keşfetti.Gece yarısı ayakları tutup bıraktığı için sık sık uykusundan uyanıyor.

-Aşırı hareketlendi bu sebeble bu ay  kilo alımımız azaldı,ama çok şükür sağlımız yerinde.

-Artık onu yatağına bıraktığım gibi bulamıyorum,360 derece dönüyor ,zaman zaman sıkışıp kalıyor...




Not: Her bebek farklı gelişimler gösterir.Bunlar benim bebişim için geçerlidir referans alınmamalıdır:))))

2 yorum:

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...