26 Eylül 2012 Çarşamba

Uyku seni bu kadar özleyeceğimi bilmezdim..

         Şu anda 3 saat üst üste uyumak bile benim için bir lüks ..Güzel oğlum son günlerde geceleri çok sık uyanıyor,sayamıyorum bile...Üstelik uyandıktan sonra karnını doyurmama rağmen uyumuyor.Etrafa bakınıyor,oyun istiyor,bazen de ağlıyor..Mesela sabah 4 te uyanıyor sabah 6 ya kadar onu uyutmakla uğraşıyoruz.Son günlerde bu sebepten iyice yoruldum ve gerildim..Saolsun eşim ilgileniyor ama Yiğit ağlarken uyumamışken benim gözüme uyku girmiyor...

     Dün akşam fark ettim çok fazla gazı var..Burada havalar çok soğuk geçen gece üstünü açmış,o kadar üşümüş ki,üşüdükçe çiş yapmış..Bezinden taşmış çişi ,üstü başı ıslanmış..ağlayarak uyandı.Ben biraz geç fark ettim üstünün ıslak olduğunu,zaten uyku sarhoşu ne yaptığımı da hatırlamıyorum ya..Neyse üstünü değiştirdik uyudu.Çok üzüldüm kuzuma.

     Ama o üşümenin sonucu çok gazı var ..Gündüz bile uyuyor yarım saat sonra ağlayarak uyanıyor.Kucağıma almamla birlikte gaz çıkarması bir oluyor.Uyku tulumuyla yatırıyorum 2 gündür.Umarım sancısı geçer,biraz rahat ederiz.Gerçekten uykusuzluk çok yıpratıyor insanı.O kadar ki geçen gün hüngür hüngür ağladım ,sinirlerim boşaldı birden.

      İnşAllah sadece üşüdüğü için böyle yapıyordur.Ama başka sıkıntıları var gibi duruyor.Mesela her şeyi tamam karnı doydu,üstü sıcak ama uyumuyor.Yatağına koyuyorum .Bekliyorum kendi kendine dalar diye..Benim yatakta döndüğümü falan duyunca başlıyor ağlamaya,sanki neden beni almıyorsun der gibi ..Kalkıp yatağının başına gidiyorum o zaman susuyor.Beni kaybetme korkusu mu yaşıyor,karanlıktan mı korkuyor nedir anlamadım.

        Dün gündüz sabah 30 dk ve öğleden sonra 30 dk olmak üzere toplam 1 saat uyudu.Üstelik sabah 8 de uyanmıştı ,ayrıca aynı günün gecesi sabah 4ten 6 ya kadarda uyumamıştı..Heehh dedim bugün çok yoruldu bu gece rahat uyuruz artık.Yok yine 2 saati bulmadan uyandı.Diş çıkarırken de  böyle zırt bırt uyanırdı ama en azından tekrar uyurdu..Sorun nedir çözemedim..Yakın zamanda işe başlama ihtimalim yüksek ..Umarım giden düzenimiz geri gelir yoksa ikimizde çok yorulacağız.Bu arada hala kabahati kendimde görüyorum ne zamanki uyku eğitimi yapayım dedim o zamandan beri böyle oldu bu çocuk..

        Velhasıl kelam çok uykum var..Şöyle bi  6 saat aralıksız uyusam dünyalar benim olacak  gibi...Ama yakın zamanda bu olacak gibi durmuyor.,şimdilik hayaliyle avunuyorum.


           ..evet sabah oldu.ben bu yazıyı akşam yazmıştım...Gece ne mi oldu..Yiğit saat 11 de uyandı,emzirdim,saat 12ye kadar uyumadı.Nesey güç bela uyudu.Saat 2 de uyandı..emzirdim..saat 3.30 da uyandı..emzirdim..saat 4.30da uyandı emzirdim..saat 5.30 da uyandı emzirdim ve daha uyumadı  saat 7.30 şuan hala uyanık...İnanın şuan çok yorgunum nerdeyse 10 gündür bu şekilde..saat 12 den beri sinirimden ağlıyorum..mahvoldum.Neden uyumuyor,ne oldu bu çocuğa..Aç olsa diycem eminim aç değil..Akşam bir çay bardağı mama yedi beni emdi..gündüzde bol bol emiyor ek gıdalar yiyor..Diş desen bu nasıl diştir öncekilerde bukadar değildi..Her uyandığında  emzirdiğim için alışkanlığa dönüştürmesinmden de korkuyorum.Gece zaten emiyor ama mıy mıy oyalanarak..Gelde sakin ol...Allah'ım ne olur sabır ver,bol bol uyku ver ikimizi de..

4 yorum:

  1. Uykusuzluk çoook zor:((İnsanın sinirleri harap oluyor.Dişten yapıyordur herhalde,kıyamam.Benimki de üşüyor galiba ama hep üstünü açıyor,uyku tulumu alcağım galiba,seninki hangisi?Umarım bu gece uyursun:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tubanne keşke uyuyabilseydim..delircem sonunda o olcak..

      Sil
  2. Allah yardımcınız olsun diyim,benim Rüya'm da hiç uyumazdı,uzun aylar böyle geçti,belki yeni yeni düzeliyor desem :)) Sevgileri bambaşka ama, herşeye değer :)

    YanıtlaSil
  3. off o uykusuzlukları bilmem mi yahuuu 1,5 yıl dayandım :(

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...