24 Aralık 2012 Pazartesi

"Aşkın Gözyaşları-Kimya Hatun"

            Ne zamandır elimde kitap.Bitirdim sonunda.Aşkın Gözyaşları serisini okudum böylece.Aslında birini okusanız diğerlerine pek gerek yok bence .Ben hepsini okudum,ilk Tebrizli Şems i okumuştuım.Çok beğenmiştim.Kimya Hatunda güzeldi,Sinan Yağmur bu konuda güçlü bir kaleme sahip.İlah-i Aşkı kahramanın dilinden ustaca anlatıyor.Kimya Hatun'a imrendim ,sabrına,bağlılığına ve aşkına hayran kaldım.
          Biyografik roman sevenlere,dini içeriklerden hoşlananlara ithaf eden tarzda bir eser.Şimdi kitaplığıma gidip sıradaki kitaba bakayım:)


3 yorum:

  1. Hiç duymamıştım canım,Mesnevi ile bir ilgisi mi var acaba,ben de seviyorum öyle kitapları?

    YanıtlaSil
  2. Ben de Saide Kuds'un Kimya Hatun'unu okumuş ve beğenmiştim. Bu kitabı okurken bir arkadaşım da Elif Şafak'ın Aşk'ını okuyordu, aynı konu, aynı kişiler ama o kadar farklı ki şaşırmıştık.

    YanıtlaSil
  3. otomatik mim :) hadi bakalım cevaplarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...