26 Aralık 2012 Çarşamba

Yiğit'li Günler Nasıl Geçer...

          İnanılmaz keyifli bir o kadar yorucu geçer.Benim minik kelebeğim bu ara pek bir hareketli.Peşinde pervane olmazsam heran parmakları bir çekmeceye sıkışabilir,yada tutunduğu yerden güm yere düşebilir,yada evdeki çiçekleri yolabilir.Neyse çiçekleri göz önünden aldık diyelim,çekmecelere kilit taktık.Ama düşmesine çözüm biraz daha zor.Sürekli kontrol istiyor.Zaten geçen gece yataktan düşürdüm onu.Aslında Yiğit bunu bilsin istemiyordum,sölemicektim ama dayanamadım.
 
          Geceleyin emzirmek için yanıma almışım.(haberim yok).İkimizde uyuyakalmışız,üstümüz açık.Sonra bir ağlama sesi .Panikle yataktan kalktım ki Yiğit yerde boylu boyunca uzanmış uyku sersemi ağlıyor.Hemen kucağıma aldım,babası geldi kontrol ettik felan neyse bişeyi yoktu.Genel hali iyiydi 1 saat sonra uyuttuk.O kadar yorgundum ki sızmışım resmen.Yiğit 'te çok sık uyandığı için yanıma alıyordum ,tedbirsizlik işte..Neyse yatağımızı duvara yapıştırdım.Artık yanıma alırsam en azından düşmez.Ki zaten bu ara birlikte uyuyoruz yoksa hiç uyutmuyor,sık sık uyanıp ağlıyor..
 
         Öyle böyle derken yorgun uykusuz büyütüyorum Yiğit Sefa'yı.Sabah okula ona görünmeden gidiyorum.yoksa gittiğimizi görünce ağlıyor.Öğlen eve geldiğimde kapıyı açarken,anahtarın şıngırtısını duyar duymaz başlıyor nazlanmaya,mızmızlanmaya.Neyse öğleden sonra okula gitmiyorum da bol bol vakit geçiriyoruz.
 
       Oyun oynuyoruz beraber.Bu ara alkış yapmayı öğrenmiş babasından,şak şak habire el çırpıyor.
Bende Fış Fış Kayıkçıyı öğrettim ben şarkıyı sölemeye başlayınca ellerimi tutup ileri geri çekiştiriyor.Bay bay yapmaya çalışıyor 2 eliyle birden.Onun bir şeyler öğrendiğini görmek bizi çok mutlu ediyor.Bu arada bu yazıyı yazarken yanıma gelip"ınnneee" diye çekiştirmeye başladı..Eğer benim ayaklarımın dibinden ayrılmıyorsa ya acıkmıştır ya da altını kirletmiştir..Artık derdini daha iyi anlıyorum,o da belli ediyor zaten.Neyse acıkmış karnını doyurdum burdayım.Babası geldi şuan oyun oynuyorlar.
 
    
Az önce Yiğit'cik ona buharda pişirdiğim sebzeleri hüpletirken.
 
Oluşuma vip cocuk'tan Bluekey'in montunu aldım.Dün geldi kargomuz ancak şekil A daki gibi küçük geldi.İçi polar olduğundan şişkin olduğundan baya sıkı oldu ,bakmayın kolları uzun.Robot gibi kaldı minnoş içinde.Bu sene giyse yeter ama bunu 1 yaşında giyemez gibi geldi bana..18 ay aldım.24 ay kalmamıştı.montuda çok beğendim ama olmadı.Geri göndericem başka birşey alacam artık.Montunu bizzat görüp almam lazım ama burda yok öle güzel şeyler :(
 
 
 
 Bu güzel bereyide googledan aratıp bulduğum örgü pazarı adlı siteden irtibata geçtiğim taaa Kahramanmaraş taki bir bayan ördü 15 liraya.İnsan beceriksiz olunca böyle oluyor bereyi bile google a soruyorum :).Ne olurdu bende örebilseydim.He birde minik bir oyuncak yollamış bize ilk müşterisi olduğumuz için.Kendisine çok teşekkür ettik.Teknolojiyi bu yüzden seviyorum.Hiç yüzünü görmeden tanımadan insanlarla iletişim kurmak,paylaşmak hoşuma gidiyor.
 
oyuncağımız

Evet Yiğit beresini yerken.Annem o yenmiyor dedimse de dinletemedim :))
 
 
Sevgiler...
 
 
 
      

6 yorum:

  1. Bere harika çok da yakışmış. Ama annesi o hiç yaramazlık yapar mı baksana ne kadar masummm :)) Maşallah!

    YanıtlaSil
  2. En sevimli dönemleri olduğunu düşünüyorum, bizlere muhtaç olmalarıda onları ayrı bir masum yapıyor kıyamam yerim onu MaşAllah.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. aman allahım kıyamam ben ona.. bende bi gece düşürücem bakalım ne zamana.. (allahım korusun) ama uykulu gözü görmüyo insanın bazen.. düşe kalka büyücekler :) berede pek yakışmış maşallah yiğite :)

    YanıtlaSil
  4. Maşallah oğlun çok tatlı, buharda sebze pişirmeye yeni başladım, tencere takımımda varmış parçaları ve ben 9 yıldır kullanmamışım, çok eseflendim kendime, montu olmamış evet, değişme şansın varya iyikide almışsın o zaman:)

    YanıtlaSil
  5. Canım geçmiş olsun ufak tefek kazalar oluyor işte,yorgunuz hepimiz ondan,Allah beterinden saklasın.)Monta üzüldüm açıkçası,kargoyla gelmiş,e bir daha geri gidecek ,keşke olsaymış 18 ay da bayağı büyük olması lazım ama:(Beresi de çok şık.Hanım da ince bir hanımmış hediye yollamış,güle güle giysin:)

    YanıtlaSil
  6. merhaba canım yorumunu az önce okudum 1-2 güne kadar normale döner işlerim istediğin zaman ayrıntılar için mail adresimden bana ulaşabilirsen konuşuruz. seve seve hazırlarım...
    görüşmek üzere

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...