5 Ekim 2012 Cuma

7.Ay

Daha dün gibi "ay kırkı çıksa da rahatlasak,hele bir 3 aylık olsun gazı bitsin,inşAllah 6 aya kadar sütüm yeter,sadece emziririm" deyişlerim.Çok şükür bugünü de gördük.Kimbilir daha neler göreceğiz cancağızımla..Biricik oğlum bugün 7 aylık oldu.Bu bir ayımız çok zor geçti malesef.Gece uykularımız çok bölündü.Neyse Colinox adında bir damla yazdı doktorumuz bakalım gaz sancılarımıza iyi gelecekmi?
   Yiğit Sefa'nın değişim ayıydı bu ay.Gözle görülür hareketler yapmaya,bazı şeyleri öğrenmeye başladı.Hala emeklemiş değil,ama ufak ufak birşeyler yapıyor.Emeklemesini görmek için sabırsızlanıyorum.Zaman zaman yürütecine koyuyorum,başta sadece içinde oturuyor,oyunlar oynuyordu son günlerde yürütecin onun sağa sola gitmesine yardımcı bir şey olduğunu farketti.Yürüteciyle odadan odaya gezip,eşyalara uzanmaya çalışıyor.




  •   Rahatlıkla uzun süreli desteksiz oturabiliyor
  •   Almak istediği oyuncağa,eşyaya ulaşmak için yuvarlanıyor.Yön kavramı gelişiyor galiba,dönüp dolaşıp o oyuncağı eline alıyor.
  •   Ek gıdada adım adım ilerliyoruz.Pütürlü yiyecekleri ağzında uzun süre geveliyor.Çiğnemeyi öğreniyor.
  • ba-ba-ma-ma gibi sesler çıkarıyor ama çok nadir.
  • Büüüüüü yapıyor,tükürmeyi öğrenmiş.Mama yerken etraf,üst baş batıyor.
  • Altını bezlemek ve üstünü değiştirmek güç olmaya başladı,durduğu yerde durmuyor.
  • Babasından oyun öğrenmiş.Müzikle beraber ileri geri sallanıyor,güya dans ediyor.
  • Kucağımıza aldığımızda kuş gibi ağzını açıp yüzümüzü,burnumuzu emiyor.Sanırım bir tür sevgi gösterisi
  • Eline ne geçtiyse ağzına atıyor.Ortalıkta onu ısırabileceği şeyler bırakmıyorum
  • "cee-eee" den alıyor,o da bize oyunlar yapıyor.
  • ,Oyuncakların seslerini dinliyor,bazen mama sandalyesindeyken oyuncakları sırayla yere atıp,ardından eğilip bakıyor,attığı şeyi arıyor.
  • Elindeki birşeyi almak onu çok kızdırıyor.
  • Evde gitmediği yer yok.İnatla kuytu köşelere gidiyor.
 
 

 

Güzel oğlum sağlıklı nice aylara,yıllara inşallah.Bu arada bu hafta işe başlama durumum söz konusu onu nasıl bırakıcam bilmem.Acayip stres yaptım.Ayrıca Yiğit bana çok alıştı,bende ona .Başkasına alışması zaman alıcak.Bu zorunlu ayrılık ikimizde baya üzecek gibi.

7 yorum:

  1. Maşallah hayırlı olsun tatlı oğlunun 7.ayı,Ege abisi de 6 gün sonra 8 aylık.Ben de inanamıyorum canım yaa.Umarım işine döndüğünde herşey yolunda gider;oğluşun da ona bakan kim olacaksa onunla mutlu olur:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok saol.Şimdilik kimse yok bakacak.Benim atamamı bekliyoruz,raporla bugune kadar geldik ama artık raporda bitti.ne olacağı belli değil.

      Sil
  2. Bu arada gaz için SAB kullanmıştık,faydasını gördüm,aklında olsun:)

    YanıtlaSil
  3. bu aylarda ceee oyunlarına bayılıyorlar...ben Duruyu yere oturtur önce kocaman bir örtüyü üstüne serer sonra altına girer onu bulurdum..daha sonraları örtünün altına örtü dışından iri belli olacak bişi koyup onun bulmasını sağlardım :)
    deniyebilirsiniz :)

    YanıtlaSil
  4. maşallah.daha nice güzel aylara, yaşlara...bu arada benim küçük kuzuyla aynı gün doğmuş. aslında büyüğüyle de aynı gün:)) bizim ufaklıkda bugün 7 aylık oldu. büyüğü de 2 yıl 7 aylık oldu:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maşallah Moriçe nasılda denk gelmiş 2 bebişinde doğum günü:)Hep beraber kutlarsınız artık:)

      Sil
  5. canımm inşallah güzel günlerini görürüz yavrularımızın:)

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...