1 Ekim 2012 Pazartesi

İlk Kahvaltımız

Ek gıda konusunda  hala çok acemiyim.İnternetten,kitaplardan,forumlardan ,bloglardan ordan burdan okadar çok şey okuyorum ki,haliyle kafam çok karışıyor.Miniğim büyüsünde bizimle sofraya otursun bu telaşta sona ersin inşAllah:)))Güzel tatlı telaşlar olsa da bazen kafam duruyor,bu çocuğa ne versem ne yedirsem diye kalakalıyorum...

     Neyse gelelim kahvaltımıza.

  • dut pekmezi(ev yapımı)
  • köy yumurtası
  • peynir(malesef şimdilik hazır,akşamdan suda beklettim)
  • Ihlamur çayı
  • cici bebe bisküvi

 
Cici bebeyi yemedik.onun dışında herşeyden tattık.Ayrıca bulamaç yapmadım.hepsinin tadını ayrı ayrı alsın istedim.Azcık yumurta verdikten sonra yutmasını kolaylaştırsın diye 2-3 çay kaşığı ıhlamur içirdim.Aynı şekilde peyniri yerkende devamında ıhlamur içirdim.Pekmezi ıhlamurla seyreltip öyle verdim.1 çay kaşığı pekmez yedik.Yumurtanın hepsini vermedim tabi,resimde güzel görünsün diye bütün koydum.yoksa çeyreğini yedirdim.Peynirden arta kalan resimde görünüyor.Yarım çay bardağı ıhlamur içtik.Kahvaltımız keyifli geçti..Kahvaltıdan 30 dk sonra emzirdim..ayrıca kahvaltıadn 1 saat sonra kustu.Acaba yediği birşeyden dolayımı bilemedim.Bakalım yarın yine aynı menümüz var.Kusarsa yumurtayı çıkarırım diye düşünüyorum.

7 yorum:

  1. Ihlamur'u duymamıştım.Cici bebe yemediği iyi olmuş,hiçbir faydası yok ve yüksek ısıda fırınlandığı için kanserojen maddeler içeriyor.İstersen onun yerine ya yulafı blenderdan geçirip kat, ya da tam tahıllı ekmek ver.Maşallah,yesin de büyüsün bakalım:)

    YanıtlaSil
  2. tubanne saol inşallah iştahlı çocuklar olurlar..cici bebeyi kendim yapıcam evde.elimde bir tarif var .Ihlamuru seviyor yiğit .sık sık veriyorum.Özellikle üşütür gibi olunca içiriyorum.alışık olduğu bir tat yani.

    YanıtlaSil
  3. maşallah ona bence kusması fazla gelmiştir muhtemelen onu çıkarmıştır :)

    YanıtlaSil
  4. Afiyet olsun paşaya:)Bebe bisküvisi yememesi çok iyi, ben de internetten tarif buldum, daha sonra onu deneyeceğim. İştahlı olsun, sağlıkla büyüsün inşallah:)

    YanıtlaSil
  5. Afiyet olsunnn:) ben karıştırıyorum, cici bebenin ekmeğini aldırdı doktor bize ama, bende tam buğday unu aldım ekmek yapacağım.Bir türlü yapamadım:( ıhlamurla ıslatıyorum bende.Pekmez bulursam Çanakkale de alacağım ama, bakalım:)

    YanıtlaSil
  6. Nermincim sayfama hoş geldin sefa getirdin.
    Güzel annenin ellerine sağlık harika kahvaltı bende çocuklarıma aynen hazırladım ve büyüdüler.
    Sende bir gün gelecek ne çabuk büyüdü düyeceksin.
    asayfana sevgi saygı muhabbetlerimi koydum kabul buyur.
    buluşmak üzere:)

    YanıtlaSil
  7. merhaba , hayırlı olsun ilk kahvaltınız.
    biz bulamaç yapıyorduk ki hala yapıyoruz,çok daha kolay ve rahat yiyor .ıhlamur yerine süt veriyordum ve ilaveten ceviz veya fındık koyuyorum içine

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...