30 Ekim 2012 Salı

Bir Gün Daha Geçti ...

             Yiğit uyudu.Gece o uyandığında sakin olmam için gidip benimde yatmam gerek .Yoksa sabah işe cinlerim tepemde gidiyorum..Ama uykum yok.Çayımı aldım geldim pc başına.Bloglar arası ufak bir gezintiden sonra dedim hele birşeyler karalayayım ama kafam bir milyon.Aklımda okadar çok şey varki .Şimdi hangisine nerden başlasam bilemiyorum.Ayrıca uzun uzadıya post yazacak vaktim yok.
         Yetmiyor vakit.24 saate sığdıramıyorum işleri.Koskoca gün neyle mi geçiyor.Bende bilemiyorum.Öğlene kadar işe gidiyorum.Eve gel, öğlen yemeği hazırla.Yiğiti besle,ona özel yemek hazırla,Yiğiti uyut,ortalığı topla.Çamaşır yıka(birde makine olmasa halim nice olurdu),çamaşırları as ,bulaşıkları makineye yerleştir yada makineyi boşalt(en sevmediğim işlerden biride bu)Ütü yap(ki genelde yığılır ancak ozaman yaparım).Evi süpür,sil,toz al(hiç sevmediğim bir diğer iş)..
          Say say bitiremem .Evin işi hiç bitmiyor arkadaş.Tabi bu işlerin birinden biri illa yarım kalıyor.Çünkü oğlum uyanıyor o esnada.Oyun istiyor,mama istiyor,yanından ayrılamayayım yada onu kucağımda gezdireyim istiyor..Ne zaman baba eve gelirse ozaman biraz rahatlıyorum.Sanmayın oturuyorum .Yiğiti babaya verip akşam sofrası hazırlıyorum,aynı zamanda Yiğit için bir muhallebi vs yapıyorum.Bizimle beraber masada yemeğini yiyor beyimiz:)Sonra Yine Yiğitle ilgilenmek.Ta ki Yiğit uyuyana kadar bu böyle gidiyor.Bazı akşamlar  bizi çok yoruyor uyumak için.Eni sonu uyuyor bizde derin bir ohh çekip Yiğitin uyumasının şerefine azıcık koltuklarımıza uzanıp  başından sonundan bir diziye bakıyoruz yada pc başına geçiyoruz.Derken saat şuan olduğu gibi 10 oluyor 11  oluyor..Ben uyumam gereken saatlerde buralarda cirit atıyorum.Sonrada Yiğit uyanıyor onu besle vs derken saat 12 oluyor.Gelsin uykusuz geceler:)Can oğluma saat 12den sonra bişey oluyor.Uyanırsa 1-2 saat uyumadığı oluyor.Mız mız ediyor, sürekli yat kalk derken sabah oluyor..Nermin zombi....:)))
 
           Bir günüm böylece geçip gidiyor.Zamanın hızına yetişemiyorum anlayacağınız.Yazdıklarıma baktım ne yazayım derken bir günümü anlatmışım başlığıda attım gitti.Neyse işler güçler dursun yapılmasın ama zamanda bu kadar hızlı akmasın.Neden mi.Yiğit büyüyor ,büyüsün tabi,ama bebekliğine doymamışım gibi hissediyorum, sanki doğduğu günden beri yanında yokmuşum her anını kaçırmışım gibi hissediyorum.Bende mi bir tuhaflık var yoksa siz annelerde öyle misiniz?
          
 
   Dursun zaman!


Öyle bir dursun ki,
Ne gök kıpırdasın,
           Ne yer yerinden oynasın...
Öyle dursun zaman!
.............
Dursun zaman!
            Sadece ben öldüğümde,
       Yerinden kımıldasın,
Aksın zaman!

Hatta...

Benimle birlikte,
Ölsün!
Can çekişsin zaman...!!

///Bizi böyle oyuncak yapan,
Maskeli baloda yaşatan,
Utansın zaman....!//


F.Rumeysa Yüksel
 
 
Şiiride çok beğendim ekleyiverdim.Herkese iyi geceler...

7 yorum:

  1. Ne guzel icten bir yayin olmus...zaman cok hizli akiyor ve biz anneler isik hiziyla yasiyoruz..zor ama cok baska duygular besliyoruz, anne olmak lazimmis, anne olunca anladim:)

    Sevgiler

    Ates boceginin annesi Muge:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ateş böceğinin annesi Müge'cim sevgiler...dimi gerçekten öyle anne olunca anlaşılıyor:)

      Sil
  2. Offf aynen şu an yatsam bile uykumu alamam ama geziniyorum hala buralarda:)) bulaşık makinesi boşaltmaktan ben de nefret ediyorum , geçen gün kendimle inatlaştım ve makinedeki bulaşıkları kullanarak bitirdim:)) tabi elimde bayağı bi bulaşık yıkadım ama olsun o makineyi boşaltmadım:))
    Şimdi ben de yatmaya haırlanıcam ama ufaklık uyanır birazdan' şansım varsa mamasını içer ve uyur, şansım yoksa en az yarım saat sallarım ayağımda. Sonra öbürü bağırır anneeeee gel diye, biraz onun odasında yatarım... Bazı geceler odalar arasında dolaşmktan başım dönüyor valla:))çocuklar ayrı odalarda yatıyorlar birbirlerini uyndırmasınlar diye ama pek işe yaramıyor.
    Neyse bn yatırım en iyisi... Gece mesaisi başlar şimdi...
    Sana iyi geceler....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. moriçe makineyi boşaltmadın inadına:)İlahi ..boşaltmasam bu sfer tezgahın üstünde bırikenler vs.Çokmu memnuniyetsizi ne..Eskiden bulaşıklar için makine de yoktu.Düşünsene dakak başı bulaşık çıkıyor,hele ki bebek çocuk varsa bulaşık alıp başını gidiyor..Tamam burdan bulaşık makineme de sevgiler yoluyorum :)))

      Sil
  3. sen bu postu yayınladığında herhalde ben 'mecburen'yatmışım.inan canım, işe gitmek haricinde baştan sona aynı durumdayız.eşime,arkadaşlarıma'yorgunum'diyorum;olsun ama bak evdesin diyorlar,benim 'yorgunum'lafım sürekli havada asılı kalıyor.sanki evde olunca 24 saat yardımsız çalışmak bana müstahakmış gibi:(çareyi dışarı çıkmakta buluyorum,çünkü daha çok dinleniyorum.Komşuda bir kahve molası,arkadaşlarla yemek derken nefes alıyor insan.bu postu yazdığın ve duygularında samimi olduğun için teşekkürler ,yalnız olmadığımı hissettirdin:)

    YanıtlaSil
  4. ben de bugünlerde böyle ruh hali içindeyim zamanın akıp gitmesini hiiç istemiyorum :(

    YanıtlaSil
  5. :))) beni anlatmışsın aynen.Çoğu zaman bulaşık makinesini boşaltmadan ihtiyaç olan tabağı çanağı makineden alıp kirlenince tekrar koyup yarı kirli yarı temiz çalıştırıyorum.Çamaşır makinasının içi,çamaşır sepeti ve bir başka kirli torbası tıka basa dolu.Onların ütülenmesi de cabası :) Benim durumuma bakılırsa sen çok temiz ve düzenli sayılırsın.Ama kuzularımız için herşeye değer di mi? ;)

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...