31 Ekim 2012 Çarşamba

Blog şablonu düzenlemek senin neyine:))

Tam tamına 1 saaat 42 dakikadır görmüş olduğunuz şablonla uğraşıyorum.Abartmıyorum.Yine blog blog geziniriken Anne kaz adlı blogda okuduğum postta verilen adrese girdim ..Nerden girdim çıkamadım :) Şablonumla oynaya oynaya nerdeyse blogum silinecekti.Yedeğide yok henüz..ama siteyi çok begendim.Neyse şablonum olmadı sanırım.Bir türlü beğenemiyorum birşeyi.Tekrar denerim.Koskoca bir gece böyle heba edilirmi .ettim valla:)))

annekaz sitesi blog arkaplanı değiştirme

http://thecutestblogontheblock.com/   buda dediğim site...

belki benim gibi şablonuna takmış birileri varsa diye.:))

7 yorum:

  1. Bence hiç bozma canım,güzel olmuş,samimi söylüyorum:)

    YanıtlaSil
  2. Bence gayet güzel olmuş. Ben de zaman zaman değiştirmek istitoyorum ama cesaret edemiyorum. :)

    YanıtlaSil
  3. benim de heba ettiğim olmuştu :)) sonra bloggerda kayıtlı şablonlardan seçerek rahat ettim :)) onları değiştirmek de kolay oluyor...bu arada bence de güzel olmuş :)

    YanıtlaSil
  4. Cidden güzel olmuş, bence hiç değiştirme, biraz zaman geçsin sıkılırsan değiştirirsin ama bu hali çok iyi;)

    YanıtlaSil
  5. Bence de güzel olmuş canım, ben beğendim :)

    YanıtlaSil
  6. saolun canlar..bu haliyle biraz dursun bakalım...karışık gibi duruyor sanki ama neyse ..çok zaman alıyor meret.:))

    YanıtlaSil
  7. Merhaba Nermin Hanım;
    Blogger tema konusunda çekinmeyin.Tek yapmanız gereken blogger yedek almak.Blogger blog yedekleme iki şekilde olur.
    1.Blog teması yedeği
    2.Komple blog yedeği
    Bu ikisinide en kotü anı yaşayacağınızı düşünerek yedekleyebilirsiniz.Tüm ayarlara kesin dönersiniz merak etmeyin.Blogumda faydalandığınız konularda yorum yazmaktan çekinmeyin lütfen.Sağ tarafda açılır menüde şablon yazan kısmı açarsanız bazı konuları bulabilirsiniz.Yedekleme konusunda arama kutusuna yedekleme yazsanız hemen karşınıza ne yapmanız gereken yazı gelecektir.
    Tüm Annelere Sevgi ve Saygılarımla. Kolay gelsin.

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...