14 Ekim 2012 Pazar

Annen işe gitmek zorunda kuzum...

       Güzel oğlum şuan içim bir garip,vicdan azabıyla karışık tuhaf bir ruh halindeyim.Yarın sabah seni bırakıp işe gitmek zorundayım.7 ay sonra ilk defa bensiz  kalacaksın.Biliyorum ağlayacaksın.gözlerin beni arayacak.Kucağıma sokulup,kokumu içene çeke çeke uyumak isteyeceksin.Karnın acıkacak ,emmek isteyeceksin.O küçük ağzını açıp heyecanla meme bekleyeceksin ,malesef biberonu tuttuğunda göğsümde hissettiğin huzuru,mutluluğu bulamayacaksın: (  Bense günün çabucak bitmesini koşarak sana gelmeyi ,sıkı sıkı sarılmayı,seni kucağıma alıp emzirmeyi,emerken ellerinle beni sevmeni hayal edeceğim.Üzülüp ağlayacağım tıpkı senin gibi.Can oğlum..kıyamam.

      Belki de ilk defa korkacaksın,annem beni terketti sanacaksın.Sakın korkma meleğim,ben seni hiç terketmem,ağlama.Canımın içi seni birisine emanet ederken gözüm arkada,ayaklarım geri geri gideceğim işe.Ne zormuş meğer çalışan anne olmak..Beni arayıpta bulamadığında  içli içli ağlaman geliyor aklıma ,içim eriyor,kalbim sıkışıyor.Korkuyorum,eve döndüğümde beni istememenden,bana olan güveninin sarsılmasından.Ama çalışmak zorundayım birtanem.Şimdi çok küçüksün,bana en çok ihtiyacının olduğu bir dönemde seni bir başkasına emanet etmek inan yüreğimi yaralıyor.Senin sevgini bir başkasıyla paylaşmak düşüncesi bile çok can yakıcı.

      Bebeğim seni çok seviyorum.Duygularımı ifade etmekte zorlanıyorum.Seni uyurken bile özlerken ,işe gittiğimde ne olur düşünmek istemiyorum.Seni bu ayrılığa alıştırmak için bakıcımız 1 haftadır gelip gidiyor.Ama sen ona tuhaf tuhaf bakıyorsun ve ben görüş alanından çıktığım anda onunla olmaktan korkuyor,ağlamaya başlıyorsun.Kısacası ona henüz alışamadın.Ayrılacağımızı da hissetmiş olmalısın ki bu kadar ağlıyorsun.Oysa eve gelen yabancılara karşı hep ilgili,güler yüzlüydün ama bu defa başka birşey olduğunu sezdin.Kuzum biliyorum zamanla alışacaksın ,belki benden çok onu gördüğün için ona daha çok bağlanacaksın(bundan çok korkuyorum).Ama önemli olan alışma süresini en sağlıklı biçimde atlatmamız,güveninin sarsılmaması.O yüzden bu hafta elimden geldikçe fırsatı bulur bulmaz yanına koşacağım.Aklım hep sende olacak birtanem.

      Şu vakit ne desem boş biliyorum..Ne senin o minik yüreğini avutabilirim ne de kendimi.Minicik bir bebeksin ama herşeyin farkındasın.Bebeğim sen benim nefesimsin,canımdan ötesin.Benim tek gayem senin mutluluğun.Senden önce neydim ,nerdeydim bilmiyorum,hiçbirşey hatırlamıyorum geçmişe dair.Artık senin için üzülüp senin için ağlıyorum,senin için sevinip senin için gülüyorum.Senin mutluluğun benim mutluluğum.Senin varlığın benim varolmam demek.Canım oğlum yarın  beni göremediğinde sakın telaşlanma ,ağlama olur mu kuzum.Sana kavuşmak için sabırsızlıkla ssaatleri sayacağım .Güzel oğlum baban ve ben seni çok seviyoruz.Herşey senin mutlu olman için,sana güzel bir gelecek hazırlayabilmek için.

        Sonu gelmiyor hislerimin,cümlelerimin....Canımsın

18 yorum:

  1. Offf yok böyle birşey yaa:((Nermin ağlattın beni!Neden kadınlar çalışmak zorunda,neden süt izni bu kadar az:(Neden bir ana kuzusu bunları çekmek zorunda!Ne desem boş!Canım ufak bir tavsiye verebilir miyim izninle;yarın ilk gün olacağı için dadısı onu mümkün olduğunca gezdirsin,dışarıda yedirsin mamasını.Çocukların dışarıda çok dikkati dağılıyor.Mümkünse bu hafta daha çok dışarıda olsunlar.Biliyorsun evde bizimle iken bile bunalıyorlar.Dadısı hep güleryüzlü olsun,çok gülsün hep.Merak etme senin sevginin yerini hiç kimse tutamaz.5 yılını dadıyla geçirmiş biri olarak söylüyorum,anne annedir.Habersiz bırakma bizi,öptük sizi:)

    YanıtlaSil
  2. haydi bakalım hoş geldin aramıza,hiç salma kendini bir haftaya kadar alışacaksın,özleyeceksin , için ezilecek,vicdan azabı duyacaksın , ama alışacaksın , ya da bırakacaksın.aynı yoldan geçtik canım .1,5 yıl oldu , Emir 3 aylıktı bıraktıgımda,alışıyorsun ama kım ne derse desın zor....
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Canım benim, çok üzüldüm, bugünün gelmesinden ben de çok korkuyorum, ne zaman aklıma gelse aman daha çok var düşünme diyorum ama malesef geliyor, geldiğinde çok zor, inşallah kolaylıkla alışırsınız bu yeni düzeninize, inşallah Yiğit üzülmez ve ağlayarak seni daha da üzmez.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bende daha çok var diyordum ama zaman çok çabuk geçiyor..

      Sil
  4. saolun arkadaşlar.Bugünü atlattık sayılır..Eve geldim .Yiğit uyuyor ama uyku saati gelince yokluğumu farkedip baya ağlamış..İç çekerek uyudu diyor bakıcısı.Kuzum uyansında sarılıp öpeyim onu.Bu arada ders saatlerimi ayarlayabilirsem onunla daha çok kalabilecem en azından alışana kadar.Ben umduğum gibi değildim.Daha iyidim.Bakıcıdan yana içim rahattı en azından.Oğlum çok ağlamış ama ne yapalım..:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nispeten iyi geçtiğine sevindim.Kuzunun da ilk günüydü ama alışır canım.Em önemlisi de dadısına güvenmen,umarım birbirinizi çok seversiniz:)

      Sil
  5. sakın vicdan azabı çekme Nermin. yani yaptığın azap değil
    Bende çalışan bir anneyim. Doğum iznim bittikten sonra ki ilk iş günümde akşama kadar lavaboya çıkıp çıkıp ağlamıştım. yazını okuyunca o gün geldi aklıma.

    alıştım. o günler geçti. bunu kızım için yaptım. onun için çalışıyorum. belki herkese çok klişe gelicek ama onun için çalışıyorum sonuçta. güzel bir gelecek için hem onun hem benim için. Allah sağlık versin çalışayım. İşi olmadığı için bunalıma girmiş çocukları olan ev hanımı arkadaşlarımda var
    inan ben şükrediyorum...

    YanıtlaSil
  6. Allah kolaylık versin..kolay atlatılmıycak bi süreç ama inşallah biran önce alışırsınızı her ikinizde..
    büyüyünce anlamaya başlayınca bırakması daha da zor olacaktı

    YanıtlaSil
  7. BENDE ÇALIŞMAYA BAŞLIYCAM BU YAZIYI OKUYUNCA İNANIN AGLADIM ŞİMDİDEN DÜŞÜNÜYORUM NASIL AYRI KALICAM MİNİCİK OGLUMDAN ONU ÇOK ÖZLÜYECEGİMİ CANIMIN ÇOK ACIYACAGINI BİLİYORUM

    YanıtlaSil
  8. ilk günlerin nasıl geçicegini düşünmek bile acı veriyor 28 kasımda işe başlıycam yazıyı okuyunca bile aglıyorum allahım bana sabır versin.canım oglum saatler su gibi geçer buluşuruz inşallah

    YanıtlaSil
  9. bende çok üzülmüştüm ama alıştık şuan.İnsanın elinde değil üzülmek ..umarım kolaycacık alışırsın bu döeneme.Sen güçlü ol hanifecim ki bebişinde mutlu olsun bakıcısıyla inşallah..

    YanıtlaSil
  10. evet nermin güçlü olmaya çalışacagım en sevindigim taraf annem bakıcak ogluşumuda çok seviyo süt izinlerini nasıl kullandun çalışırken süt sagmanı nasıl yaptın :)

    YanıtlaSil
  11. canım ben öğretmenim.Öğleden sonraları 1.5 saat süt iznim var.12den sonra okula gitmiyorum.Ayrıca lansinoh manuel pompa aladım onuda birkere kullandım.Teneffüs aralarında gerekirse eve geliyorum emzirmeye..zaten yiğit kahvaltı yaptığı için çok sık emmiyor .

    YanıtlaSil
  12. Benimde bebeğim 2buçuk aylık. Çalışmama bikaç ay daha var ama şimdiden onu bırakmanın hüznü sardı benliğimi.. Okurken gözlerim doldu ,düşüncesi bile ne zormuş.. Anne olmak. bambaşka Allah'ım isteyen herkeze yaşatsın bu özel duyguyu .

    YanıtlaSil
  13. Yakında işe başlamam gerekecek yavrumu nasıl bırakıcam benim gibi insanlar ne yapmışlar kimse beni anlamıyor biri bu içimdeki ateşi söndürecek bişey söylesin diye internette gezerken yazınızı okudum ağlayarak.bişey söyleyin lütfen napıcam ben 1985 yılı sonbaharında doğmuş terazi burcu bir anne yazıyor bunları tıpkı sizin gibi.yavrumdan nasıl ayrılıcam

    YanıtlaSil
  14. Baharcığım ne desem de seni rahatlatsam bilemiyorumki.oğlum şuan 2.5 yaşında ve ben hala onu bırak gittiğim için üzhgünüm ve o hala zaman zaman anneee diye ağlıyor beni göremyince.Malesef iş hayatı anne ve cocuk için çok çok zor.Ama güzel şeyler düşün,çok kaptırma kendini bu duyguya..ZAmanla alışılıyor,ya da sindiriyorun içine..başka seçenek olmadığından belki bilemiyorum ..bana da "aman bişey olmaz" "alışır" "takma""üzülme" dediler hep ..kimsenin seni anlamasını bekleme,oluruna bırak canım ..ilk 1 ay zor olacak belki ama sonra ikinizde alışacaksınız..insan minnacık yavrusuna kıyamıyor ,üzülüyor .duygularını çok iyi anlıyorum,sadece senin içinde değil o ateş,yeni işe başlayacak olan hatta yıllardır çocuğu bakıcıya bırakıp giden çoğu çalışan annenin içinde ..sönmüyor o ateş sadece sen alışıyorsun,harareti azalıyor özlemenin okadar..canım kolaylıklar diliyorum..öpüyorum sizleri

    YanıtlaSil
  15. Ilk kez bukadar benimle aynı duyguları yaşayan biriyle tanıştım.en duygusalı bile bana katı geldi.bu başka bi aşk.yavrum ilk doğduğu zamanlar misafir geldiğinde bizi ayırıyorlar gibi hisseder,ağlayasım gelir biran önce gitsinler isterdim hala bütün zamanlar ikimizin olsun kimseyle paylaşmayalım istiyorum galiba çoğunlukla başbaşayız oğlumla.sizi tanıdığıma çok memnunum mümkün olduğunca takip edicem sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Bi kaç gün sonra bende işe başlamak zorundayım cok üzülüyorum umarım en iyi şekilde atlatıriz bu günleri Allah yardımcımız olsun

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...