20 Ekim 2012 Cumartesi

Yiğit Gecelerde:)

           Güzel oğlum ilk defa akşam akşam dışarı çıktı.7.5 aylık oldu ve ben ilk defa bir cesaret uyku saatine yakın onu dışarı çıkardım.Normalde uykusu açılır,nazara gelir:),düzeni bozulur vs gibi bir sürü sebepten bu zamana kadar onu akşam dışarı çıkarmadım.Yazın annemlerde kalırken onu uyutup kendim öyle dışarı çıkardım ,Hatta minnacık bebişlerle gece gece dışarda gezen annelere içten içe kızardım.Uyku saati dedimmi bizde akan sular durur.Hele hele akşam uykusu ise.Ama bu akşam artık dayanamadım.
           Mervecim canlı müziğe gidiyordu bizde heves ettik.Bir koşu hazırlandık çıktık.Ayrıca bendeki deli cesareti ,bugünü bulmuşum.Yiğit ve ben grip olduk .2 gündür hapşırık,öksürük.Dün ilaç verdi doktor amca onları içince biraz iyileştik ama ,yine de hangi akla hizmet  hasta çocuğu canlı müziğe götürdüm bilmiyorum.Neyse 1 saat kaldık geldik.Paşamızın keyfi iyiydi aslında.Masanın üzerine oturmuş müzikle beraber ileri geri sallanarak ritm tutuyordu.Etrafı incelemekten ne acıktığının ne de uykusunun geldiğinin farkında değildi kuzum.Gözler gitmeye başlayınca hop kendimizi evde bulduk.Neyse şuan uyuyor şükür .ama birazdan uyanır,burnu tıkanıyor sürekli, düne göre daha iyiyiz .
Uykusu gelmemiş henüz,sade makinenin flashı gözünü almış
 
Tavana yansıyan lazer ışıkları baya ilgisini çekti
 

2 yorum:

  1. Maşallah size:))İyi yapmışsın canım,ara sıra olur,düzeni bozulmaz merak etme ama gece uykusuna olan hassasiyetini takdir ettim.Ben de çocukları gece 23.00-24.00 olup da hala yatırmayan ebeveynlere kızıyorum.Bence çocuğun zeka gelişimini olumsuz etkiliyor.Yazlık da bile özen göstermen çok iyi.

    YanıtlaSil
  2. Çok geçmiş olsun size :( Bne de oğlumda uyku saatine çok dikkat ediyorum,mümkün olduğunca akşam dışarı çıkarmamaya çalışıyorum şimdilik.

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...