13 Ekim 2012 Cumartesi

Yiğit diş çıkarıyor...5.diş yolda

Gecenlerde uykusuzluktan yakınmıştım.Sanırım sebebi bulundu.Ne gaz ne karın ağrısı.Derdimiz dişlerimizmiş meğer.Bugün farkettim sağ üst tarafta bir diş belirmiş.Ucu görünüyor.Yiğit Sefa ise herşeyi ağzına alıyor dişini kaşımak için.Elindeki şeyi almak mı ,felaket ,yaygarayı basıyor anında.Bu arada bu 5.dişimiz.Oğlum pek erkenci .7 ay 1 haftalık bir bebek ve 5 tane dişi var.İyi mi kötü mü bilemedim.Ama duyduğuma göre erken çıkan dişler erken çürüyormuş,bana saçma geldi ama .Bizden haberler böyle.Herkese iyi hafta sonları..

4 yorum:

  1. Hayırlı olsun 5.dişi:)ben çook ağrısı olursa calpol veriyorum rahat uyuyor.Gündüz de soğuk havucu veriyorum eline,kemiriyor,çok rahatlıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. tubanne havuç veriyorum ama dişi olduğu için kemire kemire sonunda parça koparıyor oda boğazına takılıyor..

      Sil
  2. Benim kızım da 5 aylıkken çıkarmıştı ilk dişlerini. Sonrasında da hızla çıkardı diğerlerini de. Şu anda 3 yaşına girmek üzere ve dişleri pırl pırıl inci gibi. Umarım böyle de devam edecek...

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun 5. dişiniz:) Bizim de dişlerimiz erken çıktı, ben de o zaman duymuştum erken çıkan dişin erken çürüyeceğini, çok da alakayı kuramadım, yaşayıp göreceğiz:)

    YanıtlaSil

Bize birşey demeyecek misiniz? Her türlü yoruma açığız:))

Bunlarda İlginizi Çekebilir

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...